In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Een sportieve uitlaat geeft een auto net dat kleine beetje extra. Los van het sportieve geluid geeft het ook een meerwaarde voor de looks! Little Exhaust Systems bouwt alle uitlaten op maat, dit houd in dat wij uw uitlaat naar eigen wensen op kunnen bouwen!

Enkel Systeem:

Bij een enkele uitlaatsysteem behoud de uitlaat zijn huidige positie, wij monteren dan een demper met zwaarder geluid. U heeft zelf de mogelijkheid om sierstukken naar wens uit te zoeken.

Compleet systeem:

Bij een complete uitlaatsysteem monteren wij vanaf de spruitstuk tot aan u achterdemper een compleet systeem. U heeft hierbij de mogelijkheid tot een duplex systeem, wederom heeft u zelf de mogelijkheid om sierstukken naar wens uit te zoeken.

Duplex systeem:

Bij een duplex systeem heeft u aan de linker en rechter kant een uitlaatsysteem, hier hebben wij twee mogelijkheden voor:

Duplex systeem met enkele demper:

Bij een duplex systeem met enkele demper werken wij met 1 demper, dit houd in dat beide uitlaatsystemen aangesloten zijn op 1 demper. Door middel van een buizen systeem wordt de éne helft van de uitlaatsysteem in werking gesteld zonder extra demper.

Duplex systeem met dubbele demper:

Bij een duplex systeem met dubbele demper werken wij met 2 dempers, dit houd in dat beide uitlaatsystemen aangesloten zijn op een aparte demper.

Voor wat kunt u terecht bij ons?

  • RVS Uitlaatsysteem van voor naar achter
  • RVS Sportdempers ( einddemper )
  • RVS Dubbele uitlaat ( duplex )
  • RVS Dubbele uitlaat met dubbele dempers
  • RVS Sierstukken
  • RVS Middendempers
  • Sportcat’s ( voor 10% tot 15% meer vermogen! En APK goedgekeurd )
  • Katvervangers


Constructie’s op maat

Wij kunnen diameters van 40mm tot en met 90mm leveren en uiteraard van RVS ( roest vast staal ) en een hoogwaardig kwaliteit staal.

Flexibel stuk kapot? Wij hebben de oplossing!

Het flexibele stuk van de uitlaat gaat na een bepaalde tijd kapot vanwege de druk van de motor.
Het grote nadeel is dat het aan een pijp vast zit die naar het spruitstuk loopt en ook naar de katalysator.
De katalysator zit er in de meeste gevallen aan vast.

Deze stukken kosten vaak niet minder dan 700 tot 1500 euro! En zijn niet los leverbaar.
Wij kunnen het flexibele stuk vervangen ZONDER het gehele deel te vervangen.
Dit bespaart u ruim 75% van de kosten! Wij kunnen het namelijk maken tussen de 175 tot 225 euro en voor elke auto!

Alle onderdelen hebben wij ook op voorraad en wij kunnen op zeer korte termijn leveren.